onsdag 3. november 2010

Så langt denne uken!

Fy boller, det er bare 3 og ei halv natt til jeg er på mitt første fly idag♥

Dette er faktisk det siste innlegget mitt før jeg drar, fordi 1: jeg vil ikke spamme og 2: jeg rekker ikke skrive flere, grunnet lekser osv.
Jeg tenkte jeg kunne vise dere hva jeg har drevet med hittil denne uken, bare for artig skyld. OG hva jeg har planer om å gjøre videre før jeg drar!


Jeg har fartet fram og tilbake fra lærer til lærer, å spurt om lekser.


Jeg har kost med denne søte saken! Må man ha oppmerksomhet, så bare må man ;-)


Jeg har hatt naturfag prøve, ugh..


STANDAREN: Jeg har pakket! Woho! Må markere at jeg ikke er HEELT ferdig enda.


Og i dag & i morgen skal jeg øve på Spansk prøve. Den må jeg ta FØR alle andre, hihi.

Ellers har jeg gjort små ting, som å se på Chuck som jeg fikk i bursdagsgave, sett myee på TV og gjort lekser her og der.
Har jeg nevnt at jeg også har bursdag om 5 dager? Den syvende November forventer jeg meg masse gratulasjoner både på bloggen og facebook! Er nemmelig ikke hjemme da! Kan ta sin tid før jeg svarer, pga at jeg sover når dere sier gratulerer, men men!

Å bli 16 i USA, som jeg altså blir, er en stoor deal! Dette skal bli spennende! :-) Har tenkt til å rope ut til alle Amerikanske utebutikker osv jeg finner, å se hva jeg får som svar, hihi. Er ikke HVER DAG man blir 16 i ett annet land, spesielt ikke ett som New orleans.

Uansett! Da snakkes vi enten i Danmark via pappa sin kjære mobil, eller så kan dere følge med på Twittringa mi, som er på sidefronten her på bloggen. Det er mye lettere å skrive der, enn ett helt innlegg ^^

Sneiks on tha plaine!
- Christina

2 kommentarer:

  1. SV: å, hehe ;) skal huske det

    Kult at du drar da :-) Jeg hadde også spanskprøve i dag :/

    SvarSlett
  2. Artig! :3 Jaa, sweet 16 in the US! :O
    Nå sitter du vel på flyet elns! Aaah, jeg vil også være med! Kos deg! Og blogg (sint-fjes) :D

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^