tirsdag 16. november 2010

Lakeside mall ♥

Hei ♥
Jeg har faktisk hjerte denne gangen, ehe. God jul folkens! Etter å ha vært på Louisianas største kjøpesenter, lakeside, kan jeg si at julestemningen reiste seg og kriblet i kroppen. De har startet å sette opp juletreet der, og på lørdagen skulle julenissen komme. Haha, så søtt! Kunne ønske vi var der da :') Jeg har ikke bare shoppet klær og ting til meg selv, jeg har til og med kjøpt julegaver! Jeg har kjøpt julegaver til alle vennene mine, og jeg og mamma har kjøpt julegave til Marte og Thomas, my sistah and brotah. Alle julegaver var vi fornøyde med, så nå bør dere være fornøyd den 24.desember. I år har jeg overgått meg selv! Det må jeg si!

Når jeg tok bilder av innkjøpene mine sa mamma at jeg ikke måtte ta bilder av julegavene, tror hun dattra si er stein? Jeg er ikke så snill, altså! HEHEH, er bare ego-innkjøp som kommer her. Nå kommer bildeserien min, igjen. Har ingen artige kommentarer på lur, som jeg vet hvertfall. Det er ikke like lett å være artig, når jeg vet at folk syns innleggene jeg skriver er artig. JEG FÅR PRESS PÅ MEG, HER. :(


Ett av mange juletre! De var stappfulle av leker, dukker & andre ting, så nesten ikke det grønne fine PLASTIKK treet. Tror dere amerikanerne orker å gå ut i skogen å hogge ett tre? De orker ikke gå 2 kilometer engang. Kan si jeg følte meg hjemme her! Tror aldri jeg vil dra ifra late Amerika ♥

Det største juletreet! Det var kjempefint og glitrende. Senteret hadde i tillegg masse juleprodukter i butikkene sine, ble helt jule-frelst jeg. Jeg ville bare at alle de lange november og desember nettene skulle dra sin vei, og hoppe rett til den 24. Desember. I wish!


Yoghurt-is! Jeg og pappa hadde lett lenge etter rosa yoghurtis, og jeg fant det faktisk når pappa ikke var med. SYND DET, FAR. Hvordan vet jeg at han ser at jeg eide? Jo, fordi etter hvert innlegg sniker han innpå sin egen pc, og sjekker feilene i innlegget mitt. Snik! Jeg er stolt av mine norske feil, er i amerika, trenger ikke være god i Norsk her, HEH.
Den i Norge var mye bedre da, må jeg si.

Her kommer innkjøpene mine! Jeg og mamma fant en butikk som hadde MASSE Harry Potter, twilight, the hunger games, paramore osv ting, og jeg gikk helt i hundre. Etterhvert måtte vi bare betale og forlate, før jeg fant noe mer. Den rosa/lilla greia er sånn du kan henge smykker osv på. Søtt! Og den andre er ett The hunger games smykke, som er knallbra serie, du har ikke lest bra spenning hvis du ikke har lest serien der, sier jeg bare.


To t-skjorter og HP SKJERF! Herre-gud, klesbutikkene her gikk opptil 100 dollar i bare en genser. Kjempedyrt! Mamma og pengboka hennes skal være glad for at det var mye rabatt. Nei, jeg har ikke med kortet mitt, så mamma må legge inn for meg.

Elsk <3 Har ikke mer å si.

HP t-skjorte. Jeg mener, serriøst, du går ikke ut fra en butikk der de har t-skjorter, og IKKE kjøper en. Det er bare madness. De hadde også true blood flasker, men jeg fant ingen andre ting av dem, desverre. :(

Heheh, t-skjorta og en anna lilla t-skjorte jeg fant. Den var søt. Jeg likte den. (Hvis ikke jeg hadde likt den, hadde jeg ikke kjøpt den selvsagt.)

To sånn, hva heter det? sånn laange gensere som er sånn søt sånn. De var det masse av på kjøpesenteret.

Etter jeg hadde lagt over alle bildene, lastet dem over å skulle til å skrive la jeg merke til en ting på senga mi. ÅHNEI, krise! Jeg hadde ikke tatt bilde av pengboka jeg kjøpte. HERRE-GUD. derfor løp jeg til badet og tok ett fjortiss bilde. Det skal gjøres riktig! Er den ikke lovely? Jeg vet.

På vei hjem støtte vi på en ORDENTLIG Amerikaner som kjørte taxien. Han babbla så han ble sår i stemmen, haha gøy. Snakket i vei om hvor kaldt det var når det var 20 grader, at de ikke hadde fått snø på 54 år, at New Orleans var skikkelig sports-folk (som vi allerede har merka). Så spurte han hvor vi var fra, landet som ingen herifra har hørt om selvsagt, og etter en liten stund kom det fra han; "Was it Denmark?". Det, tok ikke lang tid.

Han ble også sjokkert over at Norge ikke var så vennelig som dem var. ; "We Americans LOVE to talk", nei? sjokk du. Han mente at "How you doing?" bare var en unnskyldning for å prate. Det er så koselig, usa det. Jeg kommer til å grine hver natt når jeg kommer hjem. ooh.

- Christina.

2 kommentarer:

  1. Hei, så kult at du er i usa! Jeg og vil.

    - Erica.

    SvarSlett
  2. jeg blir syyykt misunnelig naar jeg leser innleggene dine ! vil ogsaa ha alt det du har kjopt! vil ogsa snakke med amerikanske taxisjaforer! vil ogsaa vaere der med dere !! :) savner deg kjempemasse! og mamma og pappa! og Thomas saaklart :) gleder meg til vi sees den 19.des (L)

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^