mandag 15. november 2010

Den store trim dagen!

Halllo! Eller... God kveld! Idag har vært den ultimate gå-dagen! Idag har vi gått fram og tilbake, bak, fram, til venstre og høyre.
Dagen startet med ett lite morgenbad... eller ikke. Nei, idag var det mange tunge skyer som bestemte seg for å fare over New Orleans. Grunnen for at vi straffes, vet jeg ikke. Det endte hvertfall opp med at samvittigheten min tok over, og jeg startet med naturfag leksene. Flink!

Etter jeg hadde gjort samvittigheten min i litt bedre humør, gikk jeg og mamma ut i gatene for å se litt. Vi endte opp med å gå ganske langt, for så å gå tilbake til ett annet kjøpesenter, som jeg liker å kalle "Kjøpesenteret-de-får-ganske-godt-betalt-av-etter-at-New-Orleans-har-hatt-turister". Hele senteret er veldig turist basert, med I <3 ..... AHHH, HVORFOR BLIR ALLTID DELEN HER SLETTA? sorry for aggresjonen, men jeg gidder ikke gjenfortelle delen her mer. :(


Jeg må nesten le litt av meg selv. Normale mennesker må tro jeg er gal, sittende på ett bord med calzone på siden, også sitter jeg eller å tar bilder av sugerør. Nei, men det er veldig artig sugerør her. Som du ser så er det papir på toppen, de river nemmelig av nesten all papiret, BORTSETT fra det på toppen. Hygenisk da!

Etter jeg hadde klikka litt med sugerør-bilder, gikk vi tilbake til det ANDRE kjøpesenteret, og utenfor døren ventet en overraskelse på oss. MØRKE SKYER! Jeg ble helt ":O:O:O:O" etter jeg så dem, må jeg innrømme. Etter ett par tårer ble felt, knust på innsiden, gikk vi videre.

men! Alt ble bedre når jeg møtte disse dudene, som jeg bruker å si. De støttet meg med været, og alt ble plutselig mye bedre. De ville til og med ta bildet med meg, tenk så luksus!

Dette har jeg ingenting å fortelle ved, er bare en vanlig trikk. Se så liten å søt!

Vel komfortabel innpå turist-kjøpesenteret, kjøpte jeg og mamma oss en is hver. Dette var veldig godt, indeed.

Hah! Nå sitter jeg vel plassert med pcen i senga, mens jeg ser over det jeg skriver med halvåpne øyne. I morgen skal vi ta taxi til Louisianas største kjøpesenter, så det er bare å få en god natts søvn, klare til enda en dag med mye gåing. Jeg gruer meg til å dra hjem herfra, kommer til å gråte innenfra innen jeg setter meg inne i taxien på vei til flyplassen i New Orleans - vel, så skal vi ta en mellomstopp i mange timer i New York også. Det blir godt det! Sorgen får vente til flyet over atlanteren :-))
- Christina

3 kommentarer:

  1. Wey! :D
    I forrige innlegg fikk du jo masse kommentarer. På et innlegg jeg ikke hadde kommentert! Kanskje ingen vil kommentere på samme side som meg :C xD

    Du skriver søtt :) Men jeg vil gjerne vite hva som kom etter "Hele senteret er veldig turist basert, med I <3 ..... AHHH, HVORFOR BLIR ALLTID DELEN HER SLETTA? sorry for aggresjonen, men jeg gidder ikke gjenfortelle delen her mer. :(" Det der? *_*

    Kos deg videre :3

    SvarSlett
  2. Tenk hvis vi hadde snudd sugerøret opp ned! DA hadde det ikke vært særlig hygenisk noe mer! heheh (6)

    Bra du har det bra! :-D får nok svidd av en del penger der virker det som! Keep going!!! Dette liker vi (a)
    Så må du bare nyte tiden du har der! :-D <3

    SvarSlett
  3. du er faktisk veldig morsom naar du skriver soss !! og ellers da saa klart :D

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^