mandag 8. november 2010

Sweet 16!

heihei!
Denne gangen har jeg faktisk tatt meg tid til å laste opp bilder via tregt nett, og sortert dem i riktig rekkefølge, FLINK meg.
Idag som dere alle vet, har vært min fudselsdag, og dagen har jammen meg blitt brukt bra. På starten av dagen tok vi turen til Audubon Aquarium for å titte på haier og andre sjødyr, jeg må si at den var nesten litt skuffende. Jeg så ikke noe av svæære haier, hvite alligatorer (hvis du ikke regner med at det var en sovende en på hjørnet av vannet) eller neonfargede dyr. skuffaa! men men, ellers har det vært nogenlunde greit! Etter det gikk vi gjennom ett kjøpesenter for å titte her og der, for så å komme seg tilbake til hotellet etter å ha kjøpt en standar turist t-skjorte - I love NOLA. Jeg er kreativ når jeg shopper, serruu. Nå sitter vi på hotellrommet og relaxer, mens vi samler opp krefter til å dra ut å spise middag. Etter det skal kvelden brukes til å slappe av :-))


Denne t-skjorta lo jeg godt av, jeg vet, jeg har dårlig humor.

Missippi river! og en kjempe tøff bru. Nå har jeg opplevd en kjent elv, stolt jeg.

Da var vi kommet inn i akvariumet etter billetkjøp og mye gåing.

Denne var så bra at jeg måtte ta bilde! Tenkte å kjøpe meg en selv, men både M og S var det tomt av.. Suugent!
Stingrays! De var litt artig, svømmende rundt overalt.

En giftig fisk ifølge pappa.. Scary!

Sjenert pingvin! Pingviner fikk jeg lite bilder av pga at de svømte borteh.

Den var sur på meg, den.

Yey! Fikk ett bilde av en hel hai. Skikkelig vanskelig å leke pro fotograf med disse svømmende haiene overalt.
Jeg og haien ble gode venner, han ville nemmelig bli tatt bilde av med meg!

Dere må si meg; Kan de som leser bloggen min legge igjen en kommentar? Det er så kjedelig å styre sånn med blogg, og ikke ha så mange lesere :c
- Christina.

3 kommentarer:

  1. Åh, så heldig du er som fikk feiret bursdagen din i USA! Hørtes veldig morsomt ut. Kos deg videre i USA, da :D

    SvarSlett
  2. LIKER! Masse fine bilder Chris! Heldig som fikk tilbrakt bursdagen din i USA, med masse kule haier. Får meg til å tenke på haifilmene vi pleide å se på i gamledager :D
    Have a nice daaaaay!

    SvarSlett
  3. Aaah. ser deilig ut! ^^ Helt urealistisk å se deg der borte oO

    Hm, det ser ut som om nettsiden der du leste om dette har løyet litt til deg xD :O Men haiene.. skumle.

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^