lørdag 20. november 2010

Reisenerver

Hallo, igjen! Dette innlegget skal være om reisen min, som jeg hadde ett innlegg om for to uker siden.
Om noen timer, for å være mer presis; klokka 7 i morgen tidlig, er jeg på New Orleans sin flyplass. Der skal vi reise til New York, og er der rundt 9-10. Der skal vi vente i 7 timer, så vi tar liksågodt en drosje til Manhatten og ser på Ground Zero. (!!!) Har hørt så mye bra om New York, så nå er jeg veldig spent. Skal selvfølgelig ta masse bilder, som jeg skal få pressa inn ett innlegg mellom alle prøver og innleveringer jeg har i uka som kommer.



Etter det, tar vi turen fra New York klokken 6 om kvelden, og videre til Danmark. I Amerikas tidssone er vi i Danmark klokka 2 om natta, sånn cirka, men i Norsk tid er det 7 om morgenen. Så vi mister faktisk ei natt. Fra Danmark er jeg ikke sikker når flyet går, men vi skal visst være på Værnes, Stjørdal på formiddagen. Da er det bare rett hjem til høyt savnet katt, og ikke så høyt savnet matteøving.
jeg vet ikke hva som skjedde, men halve innlegget forsvant. O_O Kan fikse det naar jeg kommer hjem.!

2 kommentarer:

  1. SV; Jah, hahah, togmannen er en dude på vikhammersenteret som går rundt å ler sånn " HÆÆHÆÆÆÆÆHÆÆ" også kan han alt om norges tog :LLLL

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^