søndag 7. november 2010

Reisen min i bilder!

Hello!

"You don't relax in New Orleans, It's a crazy city!" , det sa ene hotellfyren etter noen fulle folk kom inn døra i går natt når vi sjekket inn. Haha, litt artig da.
Men, nå som jeg har tid, før frokost, så tenkte jeg å legge ut noen av de bildene jeg tok igår. Det ble ikke så mange, men jeg tenkte jeg skulle spre til farger i bloggen. :-)
Litt dumt at de kom i ett helt eget innlegg, men. Det får bli som det blir!
Bildene er i en rotete rekkefølge, unnskyld for det.

Se hva jeg fant i Washington! En skikkelig artig vegg
Sånn greier som var i Danmark, litt stilig egentlig.
Standar fly-bilde, hihi.

Lunch er alltids bra! Ble ganske sulten på flyene..


En genser på flyplassen, skikkelig turist.











1 kommentar:

  1. Aaah, så spennende =D Jeg kommenterer for forrige innlegg her også jeg.

    Du klarte faktisk å gjøre lekser (y) Bra! :O Jaa, lange flyturer er kjipt. Men du fikk i alle fall egen tv-skjerm! Misunnelig. :C

    Men så fint at dere er framme! Og jeg vet ikke helt hva tidsforskjellen er, men håper du har hatt en fin bursdag! :D

    Kos deg videre. <3

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^