søndag 7. november 2010

Mine første steg på Amerikansk jord!

Heihei!

BEKLAGER for at jeg ikke har oppdatert dere på situasjonen! Har ikke hatt tilgang til nett. men, SLAPP AV, jeg lever, jeg lever! Skal ikke skrive så mye, fordi jeg er super trøtt, men tenkte jeg kunne skrive litt om reisen min.

Det var en trøtt familie som dro ut oppkjørselen på huset sitt natt til den 6.November, nå fikk jeg sånn historie-feeling, hihi. Flyet fra Værnes til Danmark gikk helt greit! Fikk faktisk gjort lekser, jeg er skikkelig stolt jeg.
Neste fly vi skulle ta måtte vi vente 4 timer på, det skulle gå fra Danmark til Washington. Jeg valgte da å slå igjel tiden litt med å spurte rundt med kamera, fordi jeg føler meg SÅ turist. DEN flyturen, DEN gikk treigt den. Herre-gud.
Vi fikk faktisk en helt egen liten tv-skjerm der vi kunne spille noen spill, se noen filmer og høre på noen musikk kanaler.
GJETT HVORDAN FILMER JEG SÅ?! Harry Potter og Titanic, haha jeg er så mainstream!
Etter vi kom fram til Washington etter 9 timer i fly, som virket som aldri ble ferdig, havnet vi på Washington flyplass. Den var stooor.

DER, mine venner, der ventet jeg i hele 6 timer. Heldigvis så sovnet jeg på flyet til New Orleans, så jeg slapp å uber-kjede meg, det var ganske greit egentlig. Nå sitter jeg her, egentlig veldig sulten, og egentlig veldig trøtt. Unnskyld, men jeg får ikke lagt ut noen bilder i innlegget her, fordi trøttheten sluker meg atm. LOVER LOVER å legge ut i morgen.

Å lande på Amerikansk jord for første gang, føltes veldig rart. Det gikk ikke helt opp for meg, eller ikke når vi kjørte gjennom byen i New Orleans på vei til hotellet. Det føltes rett og slett som vi var på inn til Bulgaria eller noe. Idag har jeg bursdag, eller jeg har hatt en stund i Norsk tid nå, så er endelig min 15-års tid over. Deilig det.

- Christina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^