torsdag 18. november 2010

Bourbon Street & Pancakes

Hay!
Ah. Dere merker det sikkert dere og, men det kommer bare færre bilder her - og jeg skriver dårligere og dårligere. Grunnen til det er nemmelig; det nærmer seg slutten. Vi har ingenting spesielt på planen de neste to dagene, så derfor blir det lite bilder, og lite å skrive om. På søndags formiddag er vi i Norge, og da har jeg sikkert en MASSE å skrive om fra New York mellombesøket vårt. men! Problemet er tiden. Jeg har matteprøve på mandag, geografiprøve og ta igjen, samfunnsfag innlevering å levere inn, OG en engelsk framføring om usa å lage. Som dere ser så har jeg knapt med tid.

Når jeg kommer tilbake skal jeg i tillegg til New York, skrive om min konklusjon fra usa, men det kan ta sin tid før det kommer, fordi som dere ser; jeg har det VELDIG travelt når jeg kommer tilbake. Gruer meg, uff. Det var dagens melding, folkens! Nå kommer bildeserien.


Som dere vet har jeg mast om pannekaker i nesten 10 dager nå, og idag droppa vi frokosten på hotellet og kjøpte oss pancakes på en resturant utenfor turist-senteret. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, jeg. De var gode, men de var ikke så søte som alle sier de skal være. Kan være noe med resturanten, men syns de smakte, vel.. ikke som jeg trodde. Velvel! Feil resturant tror jeg.


Så etter det dro vi, igjen, innom turist senteret for å se litt. Denne har jeg sett på før, men har aldri kjøpt den før nå. Butikkmannen lo når jeg sa jeg skulle ha den. Han i likhet med meg syns t-skjorta var så artig.


Haha, den er egentlig litt ironisk. Er vel ikke heelt rett at USA skal selge sånne t-skjorter men. Syns ikke de gjør så veldig bra jobb med å "save our planet", som Snoopy sier de skal gjøre. Det er en ting jeg har merka her, de er elendig med å ta vare på miljøet. Ikke noe big shock, sånn egentlig.


Øredobber på samme butikken som jeg kjøpte krokodille t-skjorta. Det var faktisk en cowboy butikk, funny enough. Det er det første jeg har kjøpt innen smykker osv!

Maske! Jeg mener, hallo! jeg måtte bare kjøpe meg en maske før jeg dro. En festival som heter "Mardi Gras" (Google it, jeg er trøtt), haha, jeg vet jeg er dårlig blogger akkurat nå. Det er hvertfall fra en kjent festival her, som er rundt februar. Det er masse fargeting og galskap rundt den festivalen, og mye krim som skjer også har jeg blitt fortalt.


Hahah, en sånn "bombe" utenfor en bar i Bourbon Street. Den gata er forresten meningsløs i følge meg. Bare alkohol,alkohol og alkohol. Han turist mannen på Voodo-touren sa; "French Quarter is lovely, but get the hell out of burboun street. That street is full of shit". Haha!

Det er gud! Haha, syns dette var veldig gøy, jeg. Her sett det før, men nå hadde jeg med meg kamera gitt!

Jeg har forresten kjøpt mye mer enn det jeg har lagt ut på bloggen, men det meste ble pakket inn av butikkdamene, fordi det kan kanskje kanskje bli ødelagt via flyturen. Kan legge de ut senere, hvis bloggen fortsatt lever da, jeg mener altså lesere.

Merker forresten at jeg vil komme meg hjem og, bare sånn litt. Jeg begynner å savne Kiara min veldig mye, altså familiekatten vår. Også selvfølgelig savner jeg også alle de gale vennene mine!
Stine,jeg skjønner ikke hvordan du kommer til å klare å være borte fra katten din ett helt år, jeg blir gal etter bare to uker.
Det kommer også til å bli rart å høre norsk rundt meg igjen. Pappa tok med en kompis med ut i kveld, og at han snakka norsk, det var skikkelig rart å venne seg til. Er liksom vant til at bare vi snakker det her.
Nå er jeg trøtt, så er ute av filosofiske meninger. Hade!

4 kommentarer:

  1. Åhoj, var ikke lite med lekser og prøver du skal ha heller!

    Haha, dumt at pannekakene ikke var som du trodde, men ja, er nok sikkert butikken det var noe med :D
    Haha, gru deg til å komme hjem til kalde Norge, husker ikke sist gang det var så kaldt faktisk. Haha, neida.

    SvarSlett
  2. Har drevet å sett og lest på bloggen din, ser ut som du har kost deg kjempemye! Og de pannekakene fristet nå :) hihi

    SvarSlett
  3. Heia :) Lenge siden sist jeg kommenterte nå.
    Hysj, du, nå. Miss er det jeg kommer til å savne mest :C Men jeg satser på å ta masse bilder av henne, og på å skype med henne når jeg er bortevekke! (i)

    Morsomme t-skjorter! Og han bombemannen var rar. Haha.

    Du skal snart hjem du nå! Så rart. Nyt de siste dagene 'a! Og prøv å ikke tenke så mye på skolegreier. De er der alltid, men en ferie som dette får du ikke så ofte ;)

    Dans i morgen uten deg igjen :(
    Natta.

    SvarSlett
  4. savner du ikke meg da? :o hehe. du, den "save the planet" t-skjorta passer jo kjempegodt til meg :D lykke til hjemover da! te amo (L)

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^