onsdag 17. november 2010

Just another day in Amerika!

Hei hei folkens! Dagen i dag har jammen meg vært produktiv! Etter mye sløving på hotellrommet, eller.. jeg har jobbet med norsk novelle så har egentlig ikke sløvet - bestemte vi oss for å gå ut og spise pannekaker til lunch. Det viste seg når vi kom til resturanten at de serverte bare pannekaker til frokost, som var til 10:30. Trist som jeg var, valgte jeg å ta en pizza istedet, og jeg ble lovet at i morgen tidlig, DA var dagen jeg skulle smake the american pancakes.
Vi begynner å bli ganske lei av hotellfrokosten, så dette var helt greit for alle fire. (Pappa er på jobb).

Etter denne failen, valgte vi å ta en tur til en stooor bokbutikk, med rulletrapp og greier mellom etasjene. Det var kjempelangt dit, så vi måtte kjøre på med drosje selvsagt. Bokbutikken var så stor at jeg ikke fant noe, så endte opp med bare to bøker gitt. Var veldig billig der! Så på veldig mange, men tenkte at jeg skulle ha penger til å leve når jeg kom hjem også. Spesielt penger til shopping med Camilla og Harry Potter, den nye altså, på kino! hallo!


Masse plasser sto på denne greia inne på turist-kjøpesenteret. Legg spesielt merke til World Trade Center, som vi også har sett gitt. Det er en sånn bygning, med masse flagg inni, men vi er ikke heelt sikker på hva som foregår der enda.

Er jeg ikke proff? jeg fikk catcha fugl på nært hold! ... Okei, jeg juksa litt. Jeg må innrømme at jeg zooma inn en del etter jeg hadde kopiert over til pc'en. men men, det er da nice for det. Mitt første fugl bildet på nært hold, gitt!

...åh, jeg blir kvalm av å bare se på bildet. Dere skulle tro at denne DEILIGE, søte, lille pizzaen skulle være himmelen selv, men tro om igjen, den var.. fæl. Osten smakte, jeg har ikke ord. En stund etter pizzaen var spist opp, kjente jeg kvalmen stige på. Magen gjorde skikkelig vondt, og jeg kjente ost-lukten helt til hodet. fælt!

Dette var de to bøkene som havnet i regninga mi etter jeg hadde vært på bokbutikken. Harry Potter har jeg vel EGENTLIG lest før, men dette folkens, det er på engelsk! Har alltid hatt lyst til det, så nå kjører jeg på, siden den var så billig. Den andre boken hette "Remember me", og NEI det er ikke boka til filmen "Remember me" med Robert Pattison. Den virka spennende, så jeg kjørte på. Det var faktisk TRE bøker i en dette her, til uhm, 90 kr elnst? Kjempe billig!

HEHEH, leselampe! Denne var så gøy at jeg ble lei meg. Det er sånn lampe du kan henge på boka du leser, også lyser den. Artig! Vi valgte å prøve den, kostet bare rundt 10 dollar, så why not?

Så kjøpte jeg også en plakat, IGJEN HEHEHE. Derfor valgte jeg å kjøre på med ett egobilde, igjen. Brukte ganske mange forsøk før jeg fant ett som var helt greit, og grunnen til det er at det er kjempetungt å holde ett speilreflekskamera med en hånd. Plakaten var fra ... THE HUNGER GAMES! Den mockinjay greia.

Den forrige plakaten jeg kjøpte glemte jeg å fortelle om, gitt. Det var Finn fra Glee. Skyt meg, men jeg elsker Glee. Så en ny episode her på Amerikansk tv idag, og jeg lo meg igjel. Glee <3<3

Ellers har jeg vært flink skoleelev og gjort ferdig norsk novellen min <3333 Endelig! Hadde skrivesperre ganske lenge, så sleit litt, men jeg fikk det til etterhvert. Overskriften har jeg enda ikke funnet på, men den kommer, den kommer! Nå har jeg bare Matteprøve, engelsk OG samfunnsfag prosjekt igjen. Livet er herlig!
- Christina

1 kommentar:

  1. hores morsomt ut :D haaper du kjopte boker som jeg ogsaa kan lese. men liker jo det samme som deg, saa det gaar vell bra ! jeg vil ogsaa se Harry Potter naar jeg kommer hjem. men du vil vel se den flere ganger du sikkert¿ :)

    hjertelig hilsen Marte, tu hermana !

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^