fredag 19. november 2010

Total slasking!

Hola ~ Skjer'a? I dag har vært den ULTIMATE slaske dagen. Den startet med litt tid på facebook for å lindre hjernen, etter det stakk jeg ned i bassenget å gjorde litt samfunnsfag - eller, prøvde hvertfall. Skjønner meg IKKE på religions-politikk. Så! Stakk vi å spiste middag. Nå skal jeg slå løs litt tid med å se den nyeste episoden av Vampire Diaries. Godt det ♥

Det jeg egentlig skulle snakke om, var ting jeg har merket meg med Amerika. For det første så er Snoopy og simpsons SICK populært her. Vises overalt, og er statuer, bilder osv overalt av dem - spesielt Snoopy. Som jeg da kjøpte en sånn kalender av - kjempesøt... Så rart, det var så mye jeg hadde tenkt at jeg skulle skrive på veien opp heisen - men nå har bare alt forsvunnet ut i løse luften. Kjipt! Har ingen bilder av Snoopy og Simpsons madnessen, fordi det er ikke lov til å ta bilder inne i butikkene. DET har jeg merka, når jeg tok bilder inni Voodo butikken i forrige uke. Ouch! Unnskyld meg for at det ikke står noe "No pictures" tegn!

Den andre små tingen er at jeg er kjempe godterisugen her. Det kjipe er - det er ingenting jeg har lyst på av godteri. Det er radet opp med godteri av alt mulig, men ingenting ser fristende ut. Sikkert fordi jeg ikke vet hva det er. Det var faktisk en BANAN tyggis jeg kom over her om dagen. Den, tok jeg ikke sjangsen på å kjøpe. EW.

Unnskyld, men i dag tok jeg ingen bilder. Tenk dere - ingen i det hele tatt. Derfor blir det mimring! De bildene jeg har lagt ut i bloggen er bare 1/3 av alle bildene jeg har tatt. Orker ikke sitte oppe i flere timer å laste opp, via tregt nett. Har massemassemasse flere bilder jeg skulle vist dere, men det får bli mimring når jeg kommer tilbake, det. hihi.


Er det bare meg som får en liten "the shining" følelse av å se gangen på hotellet? Creepy.. Har ikke sett filmen engang, det er det verste.

Jeg trooor dette er vannmagneter. Tror ikke jeg har vist de til dere før? De var på akvariumet som var en ganske stor skuffelse, ah lol.

Hahah, litt artig tegn jeg aldri fikk lagt ut. Det er mange fugler her ja, og de kommer veldig nære. vel, noen av dem hvertfall. Hvorfor vi ikke skal mate dem, vet jeg ikke.

Dette hadde Camilla likt, gitt. Det var faktisk en butikk med BARE sløyfer innpå turist senteret. Har aldri kjøpt noe der, fordi jeg alltid har gått forbi. Har sett på det, men har aldri blitt til at jeg har kjøpt det. Jaja, ikke så stor krise!

Det var innlegget i dag, og unnskyld for så dårlige innlegg. Vi bare nyter å slappe max av med bading i bassenget, regner dere med at det er siste gangen jeg bader på mange mange månder, og slikking av solen. Vi må utnytte litt! men jeg må si at det begynner å bli ganske kaldt her også. Blåser en del, og sola varmer ikke like mye mer. Blitt vinter her og gitt!

- Christina.

1 kommentar:

  1. SV: Yes, det er den dangerous water som vi pleide å se! Ahh, kjekke Shane <3333

    oOH, høres ut som om slasking er hverdagskost i amerika! jeg er IKKE overrasket. Snart kommer du vel hjem da og det blir litt kos : ) lover at du kommer til å savne USA senere!

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^