lørdag 20. november 2010

The end

Hallo folks! Dette høres kanskje ganske deprimerende ut, men dette var siste dagen vår i New Orleans, Louisiana - The united states of America. Ja, jeg skal ha hele navnet. Idag mårres fikk pappa en vill ide - nemmelig å dra på 2.VK museumet her i NO. Vi dro avgårde etter en frokost som jeg er altfor lei av, og jeg lærte ganske mye der. De hadde mest historien om Japan og krigen nedi der, pappa presetere også å si at det var den verste i forhold til den i Europa. Rart vi har lært så lite om det på skolen? De hadde masse om D-dagen, eller D-day som det kalles. Jeg trenger vel ikke å forklare hva det var, og hvordan det hendte? Goody. Isåfall burde dere fulgt med i historie timene :-))

Etter det dro vi på turist-kjøpesentet (hihi, det har blitt det faste navnet, egentlig heter det; Riverwalk), og jeg kjøpte jammen meg ett maleri der, av typiske amerikanske hus. Dere har kanskje merka at jeg har forelska meg i dem. Vi måtte faktisk kjøpe enda en koffert der, ettersom vi har kjøpt så mye julegaver,klær,souvenir, godteri - og selvfølgelig skal vi jo innom New York så jeg må ha minst mulig inne i sekken min, fordi alle vet at jeg maser når ting blir tungt. Så vet dere det!

Jeg må bare si at jeg legger ut enda ett innlegg senere ikveld, om litt mer fakta, og ikkeno mye bilder. Fordi jeg fikk skikkelig lyst. Blir så dumt å sette to innlegg i ett, men da bør dere kommentere! Det er alltid gøyere å blogge da :):) Jeg kan si i dette innlegget at jeg gleder meg vilt til å dra til New York - Manhatten for å se Ground Zero, og kanskje rekke å spise middag!! Fikk skikkelig sånn Tv-serie/film følelse av å snakke om Manhatten. Rekker ikke shopping da men, det får bli en annen gang - for alle vet at jeg SKAL tilbake hit til Amerika <3 Love it!
Da snakkes vi senere i kveld - eller, det blir vel to innlegg i morgen for dere men.











Nå skal jeg og resten av folka prøve å spise opp godteriet vi kjøpte, er ikke noe som jeg plages med men, er ikke så veldig glad i sjokoladen her - det må jeg si. Får bli skittles spising for min del! Ah, Savn på Norsk melkesjokolade.
- Christina.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^