tirsdag 9. november 2010

No Mcfluffy today

Overskrifta er Copyright pappa, haha.
Heihei!

Idag har det skjedd kanskje LITT mer enn igår. Etter ett par timer med lazyness, kom vi oss bortover mot ett stort "wal-mart" som det heter her i USA. Det er altså nesten det samme som OBS her i norge, uten alle de små bokbutikkene osv. Innpå der hadde de pynta til jul like tidlig som oss i Norge, men kanskje litt mer dratisk. Skulle gjerne dratt en tur litt nærmere jul for å se hvor langt de faktisk går med julepynten. Haha, gøy da.

Etter ett par runder med kleshjørner, mat, solbriller, JULEPYNT HJØRNER og annet, kom vi til en plass som het "bakery".
Jeg gikk rundt å glanet som en vanlig turist på alt og ingenting, til jeg så noe kjent... nemmelig... *drumsticks* MUFFINS! Skikkelig amerikanske muffins. De hadde jeg lett SUPERLENGE etter. Gjett om jeg lyste opp. Det første jeg gjorde var å løpe bort til muffinsene, ta opp kamera og klikke ivei. Det kan kanskje ha sett litt rart ut, men shit ei!

Ellers sitter vi nå på hotellrommet og chillern. Mamma i sofaen, pappa i dusjen og jeg fortapt i blogg-verdenen. Etter dette har vi tenkt til å ta en standar; dra ut å spise, se oss rundt og dra hjem å slukne momentalt på senga. :-)


Walmart!

Er ikke bare Norge som starter tidlig, hmf.

Donuts <3 Vet ikke om de var noe gode, siden vi kjøpte dem ikke men men.

HAHAH, utrykket mitt. Jeg ler enda.

Mer muffins!

Mamma sin egentlige lilla muffins, men for en eller annen grunn ble den blå på bildet.

Meg og en rosa muffins, nam.

Jeg fant en skolebuuss. Artig! Jeg og vil.

Jeg vil også nederst i innlegget her sende en takk til ei veldig god vennine. Stine, tusen tusen takk for at du gidder å kommentere hvert innlegg! Du eier, Stine!
- Christina.

2 kommentarer:

  1. Ntaa :D Så søtt! Nå ble jeg glad, jeg ^^ :D

    Det er fortsatt urealistisk å tenke på at du er så langt borte o_O Her går jo skolen som vanlig, og der er du og shopper tøffe muffinser. Jeg og vil ha! Og skolebussen ser jo utrolig tøff ut da!

    Meneh, kremtkremt, Christina. Hva er det jeg har lært deg? ^^ Bokhandel, heter det *** Menmen! Ser koselig ut! Nå bør jeg legge meg. Klokka er liksom ett. Kremtkremt.

    SvarSlett
  2. Sv: Ja, det skal jeg! Drar neste høst :) Gleder meg masse. Åh, er du i USA på nå? Heldig!
    Ja, det er veldig mye sukker i maten, men er du flink, så finner du mye sunt også :) USA er så mye mye MYE bedre enn Norge på omtrent alle måter. Jeg var selv i USA i sommer, savner det hver eneste dag. Nyt tiden mens du er der, tiden flyr fra deg.

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^