tirsdag 9. november 2010

Famous

Hallo Balloon. Skikkelig randomt, jeg vet.
Det kan forresten virke som jeg blogger veldig sjeldent, men jeg blogger faktisk hver dag fra min tidssone. Det er bare det at jeg ligger 7 timer bak dere, så jeg blogger når det er kveld til meg :-)

Uansett! i dag har det skjedd maks lite.. eller vent! Vi kom faktisk borte i en episode på vei til matbutikken.
Fem mennesker gikk en tilfeldig gate på vei til matbutikken, altså oss hehe.
Jeg snudde meg å så masse politimotorsykkler kjørende forbi i sirener og blinkende lys. "hva er dette? hva skjer? hvem raner hva?", dette blant annet raste gjennom tankene mine.
Etter en masse politi-folk, en politimann som sa at vi skulle stoppe å gå, og en limosin kjørende forbi, fant vi ut av noen amerikanere, at det var Joe Biden! For dere andre normale folk; så er han vise presidenten i USA. Mens vi gikk videre nedover gaten funderte vi på hva som hadde skjedd hvis det hadde vært Obama kjørende forbi.

Ellers har jeg ikke annet spennende å fortelle, desverre. På onsdag, derimot så skal vi på tur ute i sumpen! Det skal jeg selvfølgelig blogge om på onsdagen, så vet dere det.
Dere får nøye dere med noen basseng og ego bilder imens! Godt det.


Haha, dere kan si jeg kjeda meg litt når jeg skulle gjøre matte.

Det er bilde av t-skjorta jeg kjøpte igår! Sjekke fingerne mine på bildet...scary!

Bassenget, wihi! det var SICK kaldt.


Bobblebad og greier. Der satt jeg ganske lenge å nynnet på de sangtekstene jeg husket på fra ipoden. Greit at lyden av bobblene overdøver den fæle sangstemmen min!

So long, Christina.

1 kommentar:

  1. Hei, blåbær :3
    Skummelt, skummelt. Sært hvor mye styr det er rundt kjente personer.
    Men du gjør faktisk lekser! :O Stolt.
    Artig med sumpetur, da xD Haha.
    Kos deg videre<3

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^