onsdag 10. november 2010

Swamp tours!

Jeg så for meg overskriften med skikkelig New Orleans stemme. Det er ikke mulig å forklare her hvordan de snakker, det er bare utrolig gøy å høre på :-)
Det var også en intro, hei folkens!

Idag for en forandring, har vi tatt turen med buss utenfor new orleans sine grenser (?), til en søt liten plass, som har ett navn som jeg er litt usikker på hvordan staves. Der skulle vi ta en tur i båt rundt omkring i sumpen, der vi blant annet så baby alligatore, racoons, sånn fuglesak og skildpadder.
Fikk ikke tatt så mange star pictures, men det var fordi båten var litt langt unna dyrene. sippe.


Ett hus, faktisk. Litt søtt da!


Enda ett hus! Var mange hus der :)


Sånn fuglesak, ikke drep meg, men husker ikke hva sorten heter.


Turtles på vandring! De var så langt unna at jeg fikk dårlige bilder, unnskyld. Så dem ikke ordentlig selv engang.


Alligator! En skikkelig slask en og.


Racoons! Se så søte de er!


Seee! H*n fikk marshmellows av han som styrte båten. Kjempesøt, alle i båten kjørte den samme lyden; "awwww".

Spenn sikkerhetsbeltet folkens, jeg har MER å fortelle! Har ingen flere bilder desverre, men tenkte jeg skulle gjøre en vri å kjøre tekst nederst.
Hver dag merker jeg nye ting ved dette flotte landet, og jeg blir mer og mer forelska hver dag, faktisk. Gatene i New Orleans og utenfor, gatene i USA generelt tror jeg, er kjempesøt! Kunne gjerne bodd i sånne gater og hus!

Haha, følte slutten av dette innlegget ble litt sånn, randome fakta men men.
Stine og alle dere andre True Blood lovers ut der, det er nå dere skal lese teksten ekstra nøye.
På vei til sump-turen, glante jeg som vanlig rundt på alt og ingenting av hus, hytter, gater og andre ting, helt til vi kjørte forbi en plass kalt "La cafe de Bon Temps", jeg sperret opp øynene selvfølgelig, å ba pappa om å vite hvor vi var. Det viste seg til slutt at vi ikke var i Bon Temps, men en helt annen by med ett helt annet navn. SKUFFAA. Det var uansett kjempe kult!
Bilder fikk jeg ikke tatt, fordi vi satt i buss, selvsagt.

Unnskyld for mye tekst mot slutten der, håper dere overlever.
- Christina.

1 kommentar:

  1. Oh, my! :O Jeg vil dra dit. Dro dere ikke inn i kaffeen da? -.- Hallo xD

    Men søte bilder. Og det så ut som du hadde en fin tur i um, går. Tenk å ha sett alt det der da ^^ Er det varmt i New Orleans nå egentlig? :)

    Og forresten; lurte på om det går an å få bildene litt større på bloggen? ^^ Meg vil se nøye.

    G.I.D! <3 Looolz. Ins. Klemz.
    Stine

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^