onsdag 20. oktober 2010

Speilrefleks

Heihei! Nå er det bare 16 dager igjen til jeg drar ♥

Det har kommet innlegg litt ofte i det siste, men dette er nyheter jeg gjerne vil dele med dere :-))
Tidligere idag var jeg på butikken, og fikk tak i speilrefleks kamera. Skulle egentlig ha en billigere, men det viste seg at den typen jeg har nå, var mye bedre. Jeg endte opp med å måtte skylde mamma og pappa noen 100 lapper. (kameraet var spleisa jule + bursdagsgave).

Har ikke hatt muligheten til å ta så mange bilder enda, bortsett fra Kiara. Hihi, har en følelse på at hun blir mye modell. Så jeg vet ikke helt hvordan det er når det kommer til naturbilder, men det blir sikkert bra! På mandag etter Stine har hatt dans, skal jeg ta bilder av hu til mappa hun må sende inn til England-programmet (www.stineiengland.wordpress.com), dette blir min første "fotoshoot". Kan bli gøy!
Ellers har jeg tatt noen bilder av den søte familiekatten, kiara ♥

Kameraet heter forresten: Pentax KX. Jeg vet, ikke like kjent som Canon og Nikon, men det er et ganske ålreit kamera for nybegynnere.


Kiara! Jeg kommer ikke over hvor nydelig hun er, dør jeg.

- Christina

9 kommentarer:

  1. Nta, så artig! =D Kiara er søt.
    Ja, vi får se hvordan den "fotoshooten" blir da, ehehe. Det er ganske sent da. Til kvart over ni :P Så vi kan i så fall ikke bruke så lang tid.
    Og en ting til; kan hende jeg ikke får til å ha bildene på selve søknaden, for den må jeg sende på tirsdag. Eller; kanskje. Hvis det skrives ut av en fargeskriver ;) Har du det? Men uansett! Vi får se det litt an. Uansett artig med noe sånt da xD
    <3

    SvarSlett
  2. sv: jeg har en fargeskriver da, men hva har det med saken å gjøre? xD
    vi får snakke om det, da.

    SvarSlett
  3. Jo, det handler om når jeg må sende inn osv :P Men vi snakkes om det, ja ^^

    SvarSlett
  4. Men hvor er gjesteinnlegget mitt da? :C

    SvarSlett
  5. haha, jeg er på vei for å legge ut det og :D må bare vente noen dager mellom innleggene! ^^

    SvarSlett
  6. Seriøst, du er heldig som skal til USA! Misunner deg skikkelig :O
    Awe, søt kattepus :3

    SvarSlett
  7. Herlig med speilrefleks! Aww, Kiara er så utrolig søt ^^

    Sv: Skal prøve å blogge litt iallefall, men bare LITT. Skal ikke bli helt hekta igjen iallefall :o

    SvarSlett
  8. /SVAR.

    Hei på deg! :) Har egentlig aldri svart ordentlig på kommentarene dine, men du skal vite jeg blir enormt takknemlig for at folk gidder å skrive noe! Det er superhyggelig. Tihi, ser ut som du har mye av de samme interessene som meg, hehe.. ^^ Har du lest/sett Twilight-bøkene/filmene?! :D (Første spørsmålet jeg alltid spør om, haha)

    Skal du være utvekslingsstudent?? :D :D Fortell!!! Hvilken klasse går du i btw?

    Håper du får en finfin dag videre! :)

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^