fredag 29. oktober 2010

Lykke.

Hei hei :-)

7 dager og noen timer fra nå, sitter jeg på mitt første fly på turen til usa♥
Jeg har egentlig kommet over hele den "glede meg kjempemye" - fasen, og kommet til "nå vil jeg bare dra" - fasen.
Forrige naturfag time fikk jeg ett helt kapitell jeg skulle lese, og prøve å skjønne. Er ikke enkelt å fly til USA i skoletiden, skjønner dere. Derfor har jeg tenkt til å sniklese kapitellet neste uke, etter prøven vi har på tirsdag, hihihi.

ELLERS skjer det ikke mye, sånn egentlig. Jeg har egentlig ikke så mye å skrive om, men ville bare ha ett innlegg akkurat ei uke før. Jeg kan komme med ett spørsmål, som jeg vil at dere skal svare på i kommentarfeltet under! Hva vil dere jeg skal skrive om når jeg er der? Skal selvfølgelig skrive om dagen min osv, men jeg tenkte mer på, skal jeg ha anmeldelser av plasser? skal jeg ha med en video? GI MEG TIPS. GIMME GIMME. :-)

Mens jeg er borte er det planlagt at vi skal ha om forskjellen mellom "USA-UK" i Engelsken, fikk meg en god latter når jeg så planen. Det er bare så ironisk! Hihi. Okei, randomt, men vi liker randomt, ikke sant?♥

Wow.. Nå fikk jeg ingenting å skrive om. Tristheten!
I will rund av nå, sånn at hele innlegget ikke bare blir tull..
.... JEG FÅR IKKE TIL Å POSTE DET RETARDA BILDET AV KIARA, well well! En annen gang!

Snakkes!

2 kommentarer:

  1. Heihei. Jeg svarer nå :D
    Skriv om det som faller deg inn :) Men mye rundt USA!:O Og bøker og filmer osv, så klart ^^,
    Nå er det ikke lenge igjen :O

    SvarSlett
  2. SV Stine; Haha,ja! Ok, skal mentalt notere det ned!
    Filmer og bøker i USA? Hahah.
    nei, vet det! Kommer ett innlegg til om ikke så altfor lenge :]

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^