onsdag 20. oktober 2010

Gjesteinnlegg.

Hei igjen, nå er det 11 dager igjen til jeg drar!


Nå er det Stine som skriver. Brunost er godt. (Randomt) Siden jeg er så veldig glad i å kommentere, som folk kanskje har fått med seg, bestemte jeg meg for å skrive også.



Christina skal til USA om 16 dager. Og gjett om vi får høre om det, da. "Blablablabla, USA," "Jeg må få meg kamera før USA," "Jeg gleeder meg til USA!" USA i ett kjør. Koselig det.



Så nå forventer jeg masse fine bilder, massemasse lange innlegg. Så jeg kan kommentere! (666) Jeg forventer også at andre kommenterer, tenk.



Det blir spennende å lese denne bloggen, å følge reisen til Christina. Hun fortjener virkelig en tur som dette! Jeg håper du får en super tur, Christina. Og nyt hvert sekund av det!



Glad i deg <3>


- Stine



[Og så reklamerer man for bloggen min: http://www.stineiengland.wordpress.com.]


JEG FANT INNLEGGET DITT I UTKAST STINE! @ Christina.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^