mandag 11. oktober 2010

Nedtelling til USA - 25 dager.

Hei!
Akkurat idag er det 25 dager igjen til jeg reiser fra kalde Norge.
Jeg fikk streng beskjed av ei venninne at jeg måtte skrive ned mine forventninger til USA turen, allerede 25 dager før. Så det er dette jeg raser over tastaturet for å skrive.

Jeg må innrømme at jeg har sterke forventninger til USA. Min late kropp har aldri vært utenfor Europa før, så dette tror jeg kommer til å bli en stor opplevelse.
Jeg kjenner at jeg sprudler av nysgjerrighet og glede ovenfor ett så stort og fremmed land. Jeg kan nesten ikke VENTE med å få oppleve, smake og gjøre nye ting. (jeg har selvfølgelig Googlet staten på 'Google streetview').

Engelsk er favoritt språket mitt, og få høre det hver ENESTE dag i hele TO uker, tror jeg kommer til å bli kjempe gøy, og ikke minst lærerrikt.

Jeg har ikke planlagt noen spesielle aktiviteter, uten å dra foreldre mine og tanta mi til New Orelans form for - "Seaworld", kalt "Audubon Aquarium".. Der har jeg tenkt til å knipse gode bilder av den beryktede haien, og andre søte dyr som pingviner og hvaler.

Jeg har planlagt mye med denne bloggen, og håper at jeg får tid til å dele opplevelsene mine med søte lesere. Ettersom dere har satt av noen minutter til å lese min av tusen andre reiseblogger, må jeg jo nesten sette av litt tid til å skrive innlegg også.
Jeg håper på store lærerrike og ikke minst spennende opplevelser, og søte kommentarer - som mellom alt styret, får meg til å savne mitt kalde hjemland.

Har jeg nevnt at du kan følge meg på bloglovin nå? Follow my blog with bloglovin

BTW: Bildene har jeg ondsinnet stjelt fra Google.


- Christina.

2 kommentarer:

  1. Nihihi, jeg er streng =D ♥

    Du kommer til å få det supert, det er jeg sikker på :D Jeg kommer til å sitte her i kalde Norge og være skikkelig misunnelig på deg :C Men jeg unner deg jo en sånn reise ^^

    Er ikke helt sikker på om du får hjemlengsel når du er på en slik tur, da, for å si det sånn xD

    Men! Jeg gleder meg til å lese videre :D (Og jeg forventer flere innlegg i nærmeste framtid :D Kanskje om.. hm, aalt hva dere planlegger å gjøre! Og hotell! Og ALT :D)

    - Stine

    SvarSlett
  2. Lalalaa! Jeg kjeder meg og kommenterer på nytt!
    Streng: skriv flere innlegg! >.<
    Snill: Du kan godt skrive flere innlegg om du har lyst (a) -og det har du-

    Velvelvel..

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^