lørdag 16. oktober 2010

Residance inn by Mariott New Orleans Convention Center

Hei igjen, nå er det bare 20 dager til jeg drar!

Overskrifta på dette innlegget er da altså hotellet vi skal være på mens vi er i New Orleans.
Jeg må si meg enig i at det er et svært langt navn, jeg måtte faktisk se meg etter flere ganger på papiret pappa skrev ut om flyreisen osv.
Ettersom jeg har en ven
ninne som er svært glad i å kommentere, tenkte jeg da at jeg skulle skrive litt om hotellet vi skal bo på!

Hotellet, altså "Residance inn by mariott new orleans convention center" (huff, langt navn) er da plassert midt i sentrum av den store byen.
Den ligger ikke så langt unna kjente gater som "The french quarter" og det store akvariumet som jeg nevnte i siste innlegg.

Etter det jeg har lest om hotellet, virker det som ett veldig bra hotell! Ikke bare har de tradisjonelle Amerikanske pannekaker, men de har også ett stort basseng. Som da er ett stort pluss for meg, siden jeg enda ikke har badet i år!

I tillegg har hotellet gratis internett-tilgang, sånn at jeg får både surfe Facebook, gjøre lekser OG dele opplevelsene mine på bloggen.

Jeg kan egentlig ikke så veldig mye om hotellet, så tror jeg slutter her - før jeg kommer med en masse feil info. Istedet har jeg stjelt noen bilder fra hjemmesiden dems (Det kommer bilder fra mitt kamera når jeg er der, såklart!).



Selve hotellet


En liten del av rommene


Bassenget <33

Jeg kan vel samtidig si reiseturen med fly!
TIL New Orleans: Norge - Danmark - Washington - New Orleans.
FRA New Orleans: New Orleans - New York (!!) - Danmark - Norge.
Der har dere alle plassene jeg må innom å vente på neste fly! Kan være jeg rekker en liten tur innom New York å ta noen bilder! Vi skal nemmelig være der i over 7 timer å vente...

Flyrutene er derimot veldig glade i å forandre venteplassene, så kan være dette har forandret seg innen 6.November og utover.

- Christina

2 kommentarer:

  1. Ntaw! Jeg er fornøyd ^^ Høres bra ut det hotellet, ja :) Men ser ut som en laang flytur! Pass på å ha masse lesestoff og musikk, ikke minst. Men hihi, du kommer til å få det fint, ja :D

    SvarSlett
  2. SV: Jaa.. tror det blir en lang flytur ja :s
    tenker på å gjøre lekser på flyturen og, så tror det blir mer enn nok å gjøre ja!
    Tusen takk :D Håper jeg og!

    SvarSlett

Tusen takk for enda en søt kommentar! ^^